Trötthet.

Jag känner en oerhörd stress i kroppen, jag har svårt att slappna av, svårt att koncentrera mig och känner mig mentalt och fysiskt utmattad.
Det är de sista dagarna i skolan innan sommar, sol,bad och dålig musik på radion.
I morse tog Martin barnen till dagis, och jag sov lite längre än jag borde ha gjort.
Men jag hann fixa mig och kom i tid till skolan.
Prov.
Jag hoppas det gick bra, i morgon får jag veta.
Jag var klar efter en timme och N blev klar strax efter, vi bestämde oss för lite käk och kaffe på uteserveringen.
Det var på tiden att vi umgick lite privat.
Jag trivs med henne,tycker om henne, vi skrattade och pratade allvar om vartannat.
Tack N för idag <3
När jag och N skiljts åt mötte jag B på vägen hem, vi gick och fikade.
Jag har visst fikat mycket idag.
Efter fika nr.2 gick jag hem och då kom T förbi, och det blev ännu mer kaffe (fika nr.3).
Strax innan fyra hämtade jag barnen på dagis, Martin kom hem och vi åkte på terminsavslutning med kyrkis.
Sedan stressade vi hem och började laga mat och slängde in tvätt.
H kom förbi och vi gick igenom det sista innan våran redovisning i psykologi B i morgon.
Nu sover båda barnen, de var helt slut.
Jag ska börja på min sista skriftliga inlämning för den här terminen, det känns väldigt skönt.
Två muntliga redovisningar kvar också och sen har jag sommarlov, eftersom jag nekats de sommarjobb jag har sökt.
Nu ska man ha känna stress över våran familjeekonomi hela sommaren i stället.

Det händer mycket just nu i mitt liv.
Förändringar.
Jag hittade ett väldigt passande uttalande av Tage Danielsson som tar upp allt jag känner i en enda mening.

"Utan tvivel är man inte klok"



Kommentarer


Postat av: natalie

nej men va gullig du är :)

tack själv, hade supertrevligt (: vi ses imorn ;P

2009-05-27 @ 21:46:07
URL: http://nattooo.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: