Dag 22 - Det här upprör mig.

Det är inte så svårt att göra mig upprörd, jag är en väldigt känsloladdad person och trampar man på fel tå så blir jag galen. Jag skulle kunna skriva ner hur mång saker som helst, men nu får nöja er med några punkter, stort som smått.

  1. Att sverigedemokraterna kom in i rikstaden.
  2. Barn som leker med "vapen".
  3. När det fastar smulor under fötterna i köket fast jag dammsög för fem minuter sedan.
  4. När jag har varit glad en hel dag och min man kommer hem och är sur.
  5. Att jag inte vet om jag ska bli kvar i värmland eller inte.
  6. Människor som trycker ner andra människor.
  7. Att det finns barn som blir slagna.
  8. Att jag inte har några pengar.
  9. Att jag börjar bli senil.
  10. Att jag aldrig tänker på mig själv.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: