Ring psyk så blir allt bra.

Jag har haft ett tryck över bröstet i ett par dagar och varit väldigt yr i huvudet.
Det har inte känts som när jag får en panikångestattack, det har varit en helt annan känsla.
Idag blev jag lite orolig för att det inte slutar så jag ringde sjukvårdsrådgivningen, kvinnan tog mig på allvar och hon kopplade mig vidare till en vårdcentral här i stan som har jour.
Den kvinnan däremot hänvisade mig till psykakuten.
Jag känner min kropp, jag vet att det här inte är ångestrelaterat!
Sur som en citron var hon och gnällde på mig.

Jag ville ju bara utesluta att det inte är något med mina lungor eller mitt hjärta.
Jag sket i hela grejjen och drog till gymmet i stället för att få igång blodcirkulationen i kroppen.
Jag hoppas att jag ska känna mig bättre senare när vi ska gå ut och äta middag med våra grannar.
Så om du har ont i en tå, ring psykakuten så blir allt bra.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: