Stökig dag.

Jag har umgåtts med min vän Emma hela dagen, jag undrar bara om hon vågar komma tillbaka.
Ungarna har verkligen kört med både mig och henne i flera timmar, hon är nog lika trött som jag just nu.
Hon jobbar ju på dagis så hon är ju rätt van med barn, men idag har barnen motsvarat ungefär 100 barn,minst.
Undrar om hon vågar komma tillbaka senare och se idolfinalen med mig.
Jag är så glad att jag har henne, vi är väldigt lika på många plan, dagispersonalen trodde hon var min syster, det tar jag som en komplimang.

Kommentarer


Postat av: Emma "grannen"

Hahaha... klart jag vågar komma tillbaka :) dina ungar är fantastiska på alla sätt men så som dom va idag, så har jag faktiskt aldrig sett dom :D hehe..! Idol blir skit bra :D

2010-12-10 @ 18:37:50

Postat av: Olaelena

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-19 @ 15:32:00
URL: http://olaelena.blogfeaturing.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: