The Wedding.


Ni måste ju bara älska min fint illustrerade bild av hur det ser ut i mitt huvud just nu.
Att planera ett bröllop är tidskrävande och inte alltid helt lätt.
Det jag dock kan lova är att jag efter detta kommer att vara en expert på att fixa billiga och helt fatastiska bröllop, om ni någon gång skulle behöva min hjälp.
Jag har suttit här ikväll med min blivande make och letat ingångsmusik till vigseln,
och jag känner redan nu hur det spritter i kroppen på mig och att glädjetårarna är nära.
Högst upp på listan över saker som ska med till kyrkan är NÄSDUKAR.
Nu har vi massor att göra fram till den stora dagen,
och jag är så glad att vi har så fina människor runt omkring som hjälper oss.
Kärleken spirar och idag är en mycket bra dag.


Kommentarer


Postat av: Mette

Lova att berätta om du behöver hjälp med något! Finns här för er. Puss!

2010-06-12 @ 23:58:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: