Lite kärlek.

Idag har jag tänkt mycket på en av dem finaste personerna jag känner, när jag mår dåligt har hon alltid något klokt att säga, jag önskar jag var hälften så klok som hon är.
Hon är gudmor till min yngsta son och en av mina bästa vänner.
Hon har ett skratt som smittar, ett hjärta av guld och som ni ser är hon otroligt vacker.
Jag vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig och jag finns här för dig precis som du finns här för mig.
Jag har inte bett om lov att få lägga upp bilden på dig, men jag hoppas att det är okej.

mette

Kommentarer


Postat av: Mette.

Tack snälla du. Du vet att du betyder hur mycket som helst för mig. Jag vet att du alltid finns där på samma sätt som jag finns för dig. Vi har klickat big time! Älskar dig! Puss

2010-10-07 @ 23:02:30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: