Söndag.

Jag har inte varit speciellt aktiv i helgen, jag har ju haft min bror och hans flickvän här.
Jag har verkligen haft hur trevligt som helst, men det går ju som vanligt väldigt fort när man har roligt.
Idag när dem hade åkt begav vi oss ut på cykeljakt till mig.
Vi kom hem med en gammal, ful, men billig cykel.
Det viktigaste är att den går att susa till gymmet med, sen tänkte jag pimpa den, spraymåla den rosa!
Jag har inte riktigt mtt bra i eftermiddag, frossan som jag har lidit av i en vecka kom tillbaka.
Förut låg jag fullt påklädd under två duntäcken men frös ändå så min älskade sysselsatte barnen och lagade middag.

Jag har varit nojjig i flera dagar nu att jag ska vara gravid.
Jag planerar inga fler barn just nu eftersom jag redan har tre underbara pojkar.
Jag äter mina p-piller varje dag som man ska, men jag har ingen menstruation av dem så man vet ju inte vad som händer där nere. Någon (jag minns inte vem) undrade för en tid sedan om jag inte skulle göra ett ingrepp för att stänga bebisfabriken, då blev jag lite förolämpad.
Jag vill inte riktigt stänga den dörren, om vi i framtiden skulle vilja ha fler barn så vill jag kunna ha den möjligheten.

Kommentarer


Postat av: Emily

Det var inte så snällt sagt, jag skulle bli ledsen om någon sa så till mig. Det finns ju som sagt p-medel som är bra. Jag äter också ppiller och jag är sååååå nervös jämt att jag är gravid, trots att jag äter de som jag ska. Jag går jämt och oroar mig för jag har inte haft mens och nu hade jag mellanblödningar i två dagar-annars - inget.

Ska nog byta. Men det är ju så olika för alla vad man tycker om och trivs med. Krams

2010-10-03 @ 20:58:31
URL: http://agressia.blogg.se/

Postat av: Jonesy

Det var jag som förolämpade! Förlåt gumman, det var ju inte meningen att det skulle tas så självklart.. Var nog mer nyfiken egentligen iom att ni har era fina pojkar... Men det är ju inget som säger att ni inte ska ha fler om ni vill det vare sig det är nu eller längre fram.



Förlåt, förlåt, förlåt! Nu skäms jag.. Du får gärna skälla på mig om du vill.

2010-10-03 @ 22:08:29
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: