Hektiskt.

Jäklar vad jag är dålig på att uppdatera, har suttit i en tentakoma i flera dagar men nu är den äntligen klar. Det var tenta två för den här kursen, den tredje och sista uppgiften kommer bli den svåraste men roligaste. Vi ska göra en observationsanalys, en liten miniforskning.
På åtta veckor ska jag alltså:

  1. Läsa 2-3 böcker plus ett helt kompendie.
  2. packa
  3. montera ner möbler
  4. skriva kontrakt på nya lägenheten
  5. måla om den här lägenheten
  6. göra en miniforskning och analysera den ur ett genusperspektiv
  7. flytta
  8. flyttstäda
  9. gå på en gruppdiskussion
När jag ska ha tid att sova, äta och gå på toaletten vet jag inte än, men det löser sig alltid.

Kommentarer


Postat av: Michaela

Flyttstäda som är så jobbigt. Jag lider med dig även fast vi inte känner varandra.

2011-04-12 @ 14:59:04
URL: http://flyttstad-goteborg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: