Den första veckan på universitetet....

....är snart över. Jag är både livrädd och förväntansfull! Igår hade jag en föreläsning som var så rolig och inspirerande att jag är taggad till tusen för att bli den bästa läraren jag kan bli.
Vårt första arbete ska vara inne redan nästa vecka och jag har börjat fundera lite över frågorna och hoppas att jag snart kan få ner det på papper.
Nu hoppas jag bara att jag kommer lära känna lite mer människor, känner mig för tillfället lite ensam...
Ska man hoppa på folk eller låta dem komma till mig? Jag har faktiskt aldrig varit riktigt bra på det där. Man vet ju faktiskt inte om de har något intresse att lära känna just mig... fast å andra sidan kan de ju inte veta det innan de ens har försökt....

Kommentarer


Postat av: Lisa

HOPPA PÅ BARA!!! Och jag är helt övertygad om att du kommer bli en PERFEKT lärare, hoppas bara lönerna ökat lite tills vi är klara :)

2011-08-25 @ 14:32:40
URL: http://www.pegapower.bloggplatsen.se

Postat av: emily

Jag gick in i klassrummet o började babbla o sen poff så stod dom där hahah :P Nej men seriöst. Gå till dom, roligt för dom. de känner ju inte heller någon. Man känner ganska snabbt vilka man "Klickar med" PUSS <3

2011-08-25 @ 19:58:56
URL: http://agressia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: