(äntligen) Söndag.

deg
Det har varit dåligt med bloggandet idag, men jag har haft fullt upp hela dagen.
När vi vaknade åt vi en mysig adventsfrukost, sedan drog vi igång med att baka lussekatter.
När vi hade bakat färdigt tog vi med all tvätt hem till mamma (ja, vi har hamnat hemskt efter med tvätten och kommer adrig ifatt) och fick hjälp med den, skönt att bli lite bortskämt ibland.
Sedan åkte vi och handlade den sista julklappen, okej, nästan sista. Jag har nämligen en klapp till att köpa till ett julklappsbyte, men det är inte så himla bråttom så jag väntar med den tills barnbidraget kommer.

Jag hade tänkt sitta och njuta ensam framför tv:n ikväll, men de stora barnen vägrar sova.
Det som gläder mig alldeles extra idag är att det snart är måndag och jag ska äntligen till universitetet igen. Ny kurs, nya utmaningar!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: