Charlies tisdag.

Idag gick jag upp med tuppen, det var inte roligt men jag har hittat en sak som gör det fungerande.
Jag sätter klockan på en halvtimme tidigare än jag borde gå upp, jag har fixat så att jag bara kan snooza 5-10 minuter åt gången, till slut ger jag upp för att jag inte orkar höra skiten mer och går upp (här är det farligt att lägga sig ner igen, testa inte det hemma!).

Hade bara en lektion på universitetet idag, vi skulle lära oss att redigera film då det är filmskapande vi ska pyssla med ett tag framöver. Efteråt hade vi ett kort gruppmöte och sedan bar det hemåt mot hemstudier.
Dock hann jag knappt hem fören jag började känna mig jättekonstig i kroppen.
Nu får jag ta febernedsättande och det värker i hela kroppen på mig, ska försöka komma iväg en stund till skolan i morgon. Det får bli en tidig kväll om jag ska orka det.

Nio skoldagar innan ledighet och julfirande.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: