Det där med fredagar.

Det blir nog inte något värst roligt inlägg ikväll, den har dagen har inte varit så rolig vilket resulterar i att jag inte har nåt speciellt att skriva.
Förmiddagen tog jag det lungt, duchade och gjorde mig i ordning.
Jag åkte även iväg en sväng med mamma och lyckades hitta EN julklapp åt stora pojken. Jag inhandlade även saffran och ett pepparkakshus så att vi kan ha bakstuga här i morgon.
Eftermiddagen ägnade jag mig helt åt att städa, det är bara tvättrummet det fortfarande är kaos i.
Jag hinner aldrig ifatt med tvätten eftersom jag inte har någonstans att hänga den efter en färdig tvätt. Jag skulle kunna åka pulka på tvätthögen just nu.

Nu har jag släckt ner alla lampor och tänt ljus överallt, jag har en latte i handen och har det helt okej.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: