Måndagsmys.

Dagen började med luciafirande på dagis, det var jättemysigt!
Barnen sjöng så fint och fikat smakade bra och jag känner ännu mer att de har hamnat på rätt ställe.
Efteråt åkte jag vidare till skolan, någonstans på vägen tappade jag rösten.. jag låter jättekonstigt.
Dock hade vi två otroligt bra föreläsningar, föreläsningar som öppnade upp mina ögon ytterligare på vägen mot att bli en bra lärare. Jag ska klara det här!

Nu sitter jag med en kopp kaffe i handen och vilar min röst så att den kanske behagar komma tillbaka.
I morgon börjar jag och min basgrupp vårt fältarbete och vi ska även passa på att fira lucia, jag har preppat med glitter som jag ska ha i håret.

Nu är det inte långt kvar till jul. Jag och barnen räknar ner dagarna. Vi hoppas snön kommer snart.

Bild från förra årets vinter.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: