Vart ska jag börja leta!?

Allvarligt, jag är så jäkla förvirrad. Jag lägger ifrån mig saker jag äger och så hittar jag dem inte! Jag är expert på att förlägga och tappa bort saker.
Förut hittade jag inte min telefon och eftersom jag inte har en hemtelefon kunde jag inte ringa upp den. Jag hittade den under en handduk i badrummet (!?).
Jag letade efter min hårborse och efter en halvtimme hittade jag den i köket (!?).
Det jag tappar bort oftast är mina glasögon och då äger jag ändå två par... jag lyckas ALLTID förlägga dem.

Förra veckan när jag gick till spåvagnen kom jag på halvvägs att jag inte visste vart min telefon var, jag nästan sprang hem. När jag kom fram till dörren och skulle låsa upp för att hetsleta efter den slår det mig att jag lyssnar på musik..och hur skulle jag kunna lyssna på musik utan just TELEFONEN?! (jag har inte använt min mp3-spelare på säkert ett år). Pinsamt. Jag hade den i fickan hela tiden...
Jag är förvirrad.

Jag ska fortsätta leta upp borttappade saker.....
förvirrad

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: