Tisdag.

Idag fick jag skjuts av en vän upp till universitetet där jag skulle möta upp en annan vän, men han missade bussen så jag fick fika ensam.
Om adlibris hade gett mig mina böcker i tid (dem skickades i alla fall idag, alltid något) hade jag kunnat plugga men idag fick jag nöja mig med bra musik i hörlurarna och en metro.
Dagens föreläsning var bra men inte lika bra som förra veckans.
När jag kom hem ringde jag och kollade upp hur mycket ett nytt batteri till min dator kostar, måste bara in till stan och köpa ett.

Ellioth den stackarn har haft feber i fyra dagar nu och det märks så tydligt på ett annars så aktivt barn hur sjuk han är.
Lowe är trotsig för det mesta och bråkar med många olika känslor.
Theodor äter allt som kommer i hans väg, river ner allt han ser och håller på att få ännu fler tänder att bita mig med.

Kommentarer


Postat av: Marcus Å

Hur är det idag då? :)

2011-02-01 @ 19:47:45
URL: http://slipsens.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: