Vill bli frisk.

Vad har jag gjort för att förtjäna att må såhär?
Jag trodde jag hade en vanlig förkylning, det hade väl vem som helst kunnat stå ut med, men det blir bara värre!
Att inte känna smaken av det man äter är inte kul, resultatet av det blir att jag knappt äter någonting annat än sånt som innehåller vitaminer (det kanske hjälper?).
Mina bihålor är igentäppta och jag har försökt använda naturläkemedlet sinova utan resultat.
Jag får näsblod när jag snyter mig och inatt har jag fått munsår på hela överläppen.
Och så vill inte den där hemska huvudvärken ge med sig.

Jag borde ha börjat läst en av böckerna till skolan men jag orkar verkligen inte! Idag tänker jag bara lämna in hemtentan och sedan tänker jag lägga mig i soffan och vara sjuk tills jag blir frisk.
I morgon har jag föreläsning, men jag och min svullna överläpp vill bara gömma oss.
kaffe
Jag saknar smaken av kaffe.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: