Hemma hos oss.

Vad har ni för intressen? Förutom musik/teater är jag väldigt intresserad av inredning. Musik/teater är min grej, inredning är väl egentligen inte det, men jag är nyfiken och vill lära mig mer om det.
Det viktigaste är ju att man själv känner sig nöjd med sitt hem, vad tex Simon & Tomas skulle säga skiter jag blankt i.
Som jag tidigare har skrivit så tycker jag att det handlar om detaljer, att köpa nya och stora möbler hela tiden blir dyrt i längden. Ljusstakar, skålar, burkar, små lampor, blommor osv är sådant jag tycker är roligt. Det mesta jag äger är köpt på IKEA och på loppisar. Loppisar är väl egentligen min favorit. Jag har även färgtemat i nästan varje rum.
Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder åt er som inte har följt min blogg så länge.

Hörnskåpet i köket är inte en liten detalj, men jag älskar den. Jag fick den i födelsedagspresent förra året och den är köpt på en loppis. Att se färgtemat i köket är inte så svårt va?


Kakeldekoration är också en favorit som kan göra vilket kök som helst lite mer inbjudande, jag köpte de här på lagerhaus.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: