Det där med att aldrig få sova.

Efter ännu en sömnlös natt har jag väl mer eller mindre varit ett vrak idag.
Jag funderade verkligen på att bara stanna hemma och dra täcket över huvudet, men jag är inte en sån person, jag sviker inte mina vänner på universitetet.
Efter några timmars plugg åkte jag och hämtade barnen som också var trötta.
När vi kom hem pysslade barnen med sitt och jag städade av idag igen, det är helt otroligt hur det kan bli stökigt på två sekunder.

Nu sitter jag här i soffan och känner mig ensam.
Jag blir alltid lite småledsen på kvällarna, det blir så när jag slappnar av, jag hinner med att tänka på alldeles för mycket (i många fall) onödiga saker.
Jag saknar snön också, det skulle sitta fint med lite snö nu när adventsljusstakarna är framme.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: