Godnatt där ute.

Det blir ett sent blogginlägg, klockan är så mycket att det snart är en ny dag.
Jag har suttit hela dagen och förberett mig inför fredagens seminarium, jag är snart färdig med sammanställandet och det kritiska granskandet av texterna.
Nu är jag helt utmattad och jag får gör det sista i morgon kväll eftersom jag har basgrupp hela dagen i morgon.
Dock vet jag inte riktigt vart jag ska sova, det ligger tre barn i min säng och jag har inte hjärta just nu att flytta på dem, plus att de säkert vaknar om jag ens försöker.
Det är tur att jag har en stor bäddsoffa, det blir nog till att sova framför tv:n inatt, det är bland det bästa jag vet egentligen, att somna till det där blinkandet och de dova ljuden.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: