Karlstad.

Nu sitter jag hemma i min bästa väns soffa igen. Vi har varit på shoppingtur och är trötta i fötterna. Just nu skulle jag vilja stanna här för alltid. Jag har det så bra. Klart jag saknar barnen men jag behövde verkligen göra det här själv den här gången. Det enda som stör mig just nu är att jag så hemskt gärna ville hinna träffa en person som aldrig verkar ha tid att träffa mig, en person som liksom tagit över min tankeverksamhet ett bra tag. Jag ska sluta med det. Jag ger nog upp nu. Har ni pyntat färdigt för advent? Jag har sett på hur min vän hängt likt en apa i fönster och gardiner. Nu ska vi spendera resten av kvällen med hyrda filmer och längta efter snö och bitande kyla.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: