Onsdag.

När jag vaknade i morse hade lilla famlijen redan gått och jag hade inte märkt någonting... klockan var också mer än jag hade räknat med, trodde även att det var fredag.
Det här dagen började med andra ord inte bra.
Åkte till stan och shoppade kläder och skor till barnen med min lillasyster, det var kul att få göra någonting ensam med henne för en gångs skull.
När herrn kom hem fick barnen vara hos sin mormor en stund och åkte iväg för att handla lite mat och ännu mer kläder till barnen.
Eftersom jag sov bort hela förmiddagen känns det som om dagen gått alldeles för fort.

I morgon gäller det vänner.
I morgon är det tenta.
Håll ett par tummar för mig!
Eftersom jag måste gå upp ruskigt tidigt så ska jag nu tacka för mig.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: