Svar på kommentar.

Till Z som kommenterade under "nu är det helg igen". För det första tycker jag att det är ytterst spännande att du fortfarande läser min blogg. För det andra tycker jag självklart att du har fel och det känns som att det enda syftet med din kommentar var att provocera mig ytterligare.
Jag tänker inte ens bemöta din kommentar eftersom jag antar att det är det du vill, tycker det är onödigt att bli personlig då jag känner dig sedan tidigare.

Tänkte passa på att länka till en mycket bra artikel, igen:
http://skulden.wordpress.com/2012/03/11/jag-ar-ju-inte-feminist-men/

Kommentarer


Postat av: Zarah

Inget för att provocera alls. Det är så jag tycker och det står jag för. Jag tycker du är lite (alldeles) för extrem när det gäller detta område. Trivs man inte som kvinna finns det faktiskt möjlighet att byta kön!



Jo, jag kikar in här ibland. Jag antar att du gör det samma.

2012-03-14 @ 14:48:09
URL: http://zaraaah.wordpress.com

Postat av: Mia

Men herrejösses människa, hör du vad du själv säger? Att inte trivas med sämre förhållanden och rättigheter pga sitt kön betyder väl inte att man inte trivs med att vara kvinna? Det är ju som att säga att en invandrare skulle vilja byta etnicitet bara för att inte diskrimineras? Säg det högt och se hur folk reagerar.



Dessutom så tror jag knappast att byta kön skulle hjälpa, då generellt sett diskrimineras dessa personer ÄNNU mer. Tänker du ens innan du skriver eller ordbajsar du bara ut första bästa kommentar du kommer på?

2012-03-14 @ 19:18:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: